وبلاگ انتظار
وبلاگ انتظار
 
قالب وبلاگ

- سید مهدی طباطبایی

وقتی پایت در گل باشد و راه دراز

 

وقتی دستت بسته باشد و خرما بر نخیل

 

دیگر آه کشیدنت چه معنایی دارد ؟!

 

وقتی خسته باشی و درمانده

 

وقتی تنها باشی و پر هوس

 

دیگر نگاه کردن چه معنایی دارد ؟!

 

وقتی به قدر یک نفس کشیدن مجال نداری

 

وقتی به اندازه یک پلک زدن نمی مانی

 

دیگر سیاه دیدن چه معنایی دارد ؟!

 

وقتی باید در آتش باشی و خرم

وقتی . . .

وقتی باید دلخون باشی و شاد

 

دیگر گریه کردن چه معنایی دارد ؟!

 

وقتی یک لقمه نان است و دیگر هیچ

 

وقتی یک تن تنهاست و دیگر هیچ

 

دیگر غصه خوردن چه معنایی دارد ؟!

 

وقتی بود و نبود یکسان

 

وقتی ناز و نیاز برای از ما بهتران

 

دیگر عاشق شدن چه معنایی دارد ؟!

 

اما همیشه یادت باشد

 

آهت را هدر ندهی

 

هرکسی را نگاه نکنی

 

سیاهی ها مجذوبت نکنند

 

گریه امانت را نبرد

 

شکوه از غصه ها نکنی

 

و همینطور عاشق باقی بمانی

 

یک عاشق ساده

------------------------------------------------------------------------------------------

حقیقت جو

تمام سهم من از انتظار تو لت پنجره ایست که جمعه ها در کنارش به انتظارت مینشینم...

اللهم عجل لولیک الفرج

--------------------------------------------------------------------------

حس غریب

ارباب!!!

ميشه يه روزي يه نامه بهم بزني بگي



من الغريب الي الحبيب.......



اللهم عجل لولیک الفرج

----------------------------------------------------------------------------

محمد

سلام

سلام بر تو ای پاک فرزند پاک
سلام بر تو ای راست فرزند راستی
سلام بر تو ای گل فرزند گل

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مژگان

خدایا به ما لیاقت دیدار امام زمانمون و درک و معرفت شناخت ایشان رو بده....... آمیـــــــــــــــــن.
*******************************
به حرمت قلم و قسم آسمانیش می نویسم، ازدل هایی که در انتظار گل نرگس شکفته شدند ، از دست هایی که گویی آسمان را در آغوش گرفته اند ، و با ابر چشمانشان و دُرّ سخنانشان از پروردگار عظیم و قادر خود کسی را درخواست می کنند که می دانند تمام غم هایشان با آمدنش پایان می یابد.
از بغض های در گلو شکسته، از باران زلال چشم های ابری و از غم های بی پایان بشریت، باید نوشت تا دیگران بدانند که باید در انتظار چه کسی بود؟
من اهل موعظه نیستم، فقط می خواهم همراهم شوید و به سمت گلستان معرفت نرگسی برویم.
کیست که زیبایی را در نگفته هایم ببیند و عشق را در دیده هایم بیابد. شاید نیازم به فرزند فاطمه بیش از آن است که احساس می کنم، کسی چه می داند؟
باید زندگی را و زندگانی را جستجو کرد؛ در پی حقیقت عشق
پس ((ن و القلم و ما یسطرون)) که برای ظهور پر برکتش دعا کنید و صلواتی دل انگیز نذر قدوم با صفایش نمایید.

------------------------------------------------------------------------------------------

سامیه

سلام آقا جان
خیلی حرفا داشتم که باهات بزنم ولی نمی دونم چرا زبونم بند اومد
ازت میخوام زودتر بیای
دیگه خسته شدم از این دنیایه تیرگیها
دیگه بستمونه این همه زجر در این دنیا
بیا و ما رو راحت کن
بیا و این جهان و پر از نور کن
آقاجونم خیلی انتظار سخته ...
منتظرت هستم ومی مونم .
بیا

التماس دعا
یاحق

--------------------------------------------------------------------------------------------

حس غریب

راستش را به ما نگفتند يا لااقل همه راست را به ما نگفتند...


سلام .به نظرت چیو به ما نگفتن یا راست نگفتن درباره امام زمانمون؟؟؟

---------------------------------------------------------------------------------

عرفان

در ديار ما هر کالا به هرجا درهمست
خوب و بد، معيوب و سالم، زشت و زيبا درهمست
گر خريداري، کند کالاي خوب از بد جدا
با تشر گويد فروشنده : که آقا در همست!!
مهديا! ياران خوبت را مکن از بد جدا
روسياه و رو سفيدش ، جان زهرا درهمست
اللهم عجل لوليک الفرج

------------------------------------------------------------------------------------

چشم به راه

به ما نگفتند چه گلستانی می شود وقتی تو بیایی،
کسی به ما نگفت که آن ساحل امید که در پس این دریای خون نشسته چگونه
ساحلی ست؟
و.... تنها ما را از ظهور تو ترساندند.

«مولای من هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر، عمریت گرفته ای مبادا رها کنی»

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

فاطمه

چند روزه خیلی ذهنم درگیر این جمله است که توی سی دی سخنرانی آقای رئوفی پور شنیدم: نکنه این "اللهم عجل لولیک الفرج" گفتنهایمان مثل نامه های کوفیان شود!!! آقا اگر آمدنت کتسه کوزه زندگی ما را بهم نمیریزد بیا وگرنه معلوم نیست ما پول پرست تر از کوفیان نباشیم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

نازنین

آقا جون ما تو این دنیا یتیمیم

یتیم یعنی یک دنیا پر از ناپدری!

نزار بیشتر از این یتیم بمونیم...تورو به فاطمه زهرا بیا..تورو به جدت امام حسین قسمت میدم بیا

زیر نگاه بی کسان درد یتیمی کشیدن سخته...خیلی سخته....

دارن مارو به سخره میگیرن..میگن پدرتون دیر کرده ...بیا...درد میکشیم آقا بسه دیگه بیا....خسته شدیم ازبس بهشون جواب دادیم...یه بچه چقدر میتونه جواب بده..خودت بیا جوابشونو بده...تو هم نخوای من نوکرت باشم, من به زور نوکریتو میکنم...برامون دعا کن آقا...به دعای پدر بد جور احتیاج داریم...

« اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر »

-------------------------------------------------------------------

نرگس

انتظار امدنت را داشتم...اما نیامدی با العجل العجل گفتنها سیراب شدم اما نیامدی....دیگر جه بگویم؟که گفتم:....اما نیامدی....

--------------------------------------------------------------------

نیکا

 یا مهدی ای آرام دلهای پریشان

ای نام تو میزانترین تفسیر قرآن

ای رمز و راز کهکشانها در نگاهت

قالیچه بال ملائک فرش راهت

ای تک سوار بی بدیل ملک سرمد

ای منجی عالم قائم آل محمد

درویشم و دل ریشم از درد فراغت

عمری نشستم بر گلیم اشتیاقت

از پشت بغض ابرها آه ای ابرمرد

روزی قدم بر چشم ما بگذار و برگرد...

------------------------------------------------------------------------------------

مصطفی

 

اقا می دونم اصلا نباید اجازه گستاخی به خودم بدم ولی اقا می زاری سرم و روی زانوهات بزارم و به حال خودم گریه کنم...

 -----------------------------------------------------------------------------------

منتظر

 

یابن الحسن نمیگوییم هرثانیه اما...

روزهایمان را به دعا .. به یاد ... شاید به ذکر شما می گذرانیم







خدایا ! گنه کاریم اما بس نیست... ؟!

ما را نه... اما مادرش، فاطمه... فاطمه ی زهرا او که مادراست... مادری پهلو شکسته... مادری غم دیده... مادری...







خدا یا چه می شود قفلهای غیبت به :

یک دعا ، به یک آه ، به یک قطره اشک ، به یک دل شکسته،

یکباره با قدومش بشکند؟







مولا من جماعتی همه کور ٬ همه دور ٬ اما چشم به راه.

آقا جماعتی همه سیاه٬ همه حلقه به گوش٬ اما گوش به زنگ.







دعا کنیم ظهور را ....

التماس کنیم حضور را ....

-------------------------------------------------------------------------------

asra

 

من گاهی وقتا دلم براش خیلی تنگ میشه گاهی به خدا میگم دیگه تنبیه بسه مهدی رو بهم برگردون اما... دوست دارم موقع ظهورش باشم اما مطمئن نیستم طرفش هستم یا نیستم!!!!کاش بد...کاش میشد صداشو بشنوم...کاش میدیدمش...کاش ازم راضی بود...کاش هروقت نامه اعمالم میخوند لبخند میزد...دلم میخواد فقط یه بار رو سرم دست بکشه...

 

 -------------------------------------------------------------------------------

تنها گناهکار

 

سلام آقاجون خیلی حرفادارم باهت من شرمندتم خدا،خودت،خودم میدونیم.منظورم چیه منوببخش فرزنده زهرادیگه نمیتونم به قران قسم بگوچکارکنم تکلیفم چیه؟منتظرجوابتم توروبجان مادرت زهرا کمکم کن ببخش منتظرجوابم

---------------------------------------------------------------------------------

یا مهدی

 

گفتم شبی به مهدی اذن نگاه خواهم

گفتامن هم ازتوترک گناه خواهم

برای سلامتیش صلوات

---------------------------------------------------------------------------------

زهرای دل شکسته

آقا خیلی دلم گرفته پس چرا نمی آیی؟

-----------------------------------------------------------------------------------

sabaa

دلم می خواهد برایت عاشقانه بنویسم : می خواهم از آمدنت بگویم .. از رسیدنت ... از پایان شب های بلند غیبتت .... ماه ربیع آمده عشق من : آرزو می کنم روزی بیایی و در حضورت برایت جشن آغاز امامت بگیرم مولاجان ... بیا ببین : هنوز که نیامده ای ، بزمی عاشقانه آراسته ام برایت تا قدم بر خانه ام بگزاری و کلبه ام را به نور وجودت مُنور کنی عزیز ... در بالای مجلس برایت جایگاهی تدارک دیده ام که همیشه به یادت خالی می ماند ! راستی چرا نمی آیی ؟ میهمانانم هر سال در جشن امامتت سراغت را از من می گیرند که آقایم کجاست ؟ چرا دیر کرده ! چرا به میهمانی خودش نرسیده ؟! ... نمی دانم جانِ مهدی : جوابشان را چه بگویم ؟ اما با لبخندی به یاد آمدنت به آنها می گویم در راه است :.... آقایم در راه مانده ، میرسد .. ! بیا ببین آقاجان : برای هدیه به میهمانان مجلست از جمکرانت - نقش - خانه ات را آورده ام تا با دیدن خانه ی آسمانی ات به یادشان بماند که برای آمدنت دعای فرج بخوانند... اگر شد به میهمانی ام بیا مولاجان :‌ قول رسیدنت را داده ام .. لااقل سَری به بزم عاشقانه ام بزن مولاجان : شادمانه هایم برایت دلتنگ اند ..
--------------------------------------------------------------------------------

عمار

سلام

اما چه کنم با همه این حرف ها فقط این جمله را بلدم و تنها به امید این جمله زندگی می کنم و زنده ام...



آقا جان دوستت دارم





التماس دعا

-------------------------------------------------------------------------------

عطر یاس

 

عصر یک جمعهء دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟چرا آب به گلدان نرسیده است؟چرا لحظهء باران نرسیده است؟ وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است، به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است. بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد،فقط برد، زمین مرد، زمین مرد ،خداوند گواه است،دلم چشم به راه است، و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی.عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس، تو کجایی گل نرگس؟به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم مگر این روز و شب رنگ شفق یافته در سوگ کدامین غم عظمی به تنت رخت عزا کرده ای؟ ای عشق مجسم! که به جای نم شبنم بچکد خون جگر دم به دم از عمق نگاهت. نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه! بیا صاحب این بیرق و این پرچم و این مجلس و این روضه و این بزم توئی ،آجرک الله!عزیز دو جهان یوسف در چاه ،دلم سوخته از آه نفس های غریبت دل من بال کبوتر شده خاکستر پرپرشده، همراه نسیم سحری روی پر فطرس معراج نفس گشته هوایی و سپس رفته به اقلیم رهایی، به همان صحن و سرایی که شما زائر آنی و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت ببری تا بشوم کرب و بلایی، به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد ،نگهم خواب ندارد، قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد، شب من روزن مهتاب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق بیچارهء دلدادهء دلسوخته ارباب ندارد...تو کجایی؟ تو کجایی شده ام باز هوایی،شده ام باز هوایی...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

گل نرگس

يا ابا صالح اقاي نديده ام....كاش بيايي تا معناي واقعي عشق را بفهميم..معلممان باشي..معلم همه درسهايمان..اگر تو معلممان باشي زنگ تفريح هم نميخواهيم.....

----------------------------------------------------------------------------------------------

فرشاد

 

سلام یا مولا
خوبی عزیزم؟
خیلی دلم هواتو کرده اما تازگیا فهمیدم که باید باهات خداحافظی کنم
آقا من سعی خودمو کردم
خیلی خیلی سعی کردم
اما لیاقت اونیو نداشتم که تو میخواستی
دلم نمیاد باهات خداحافظی کنم چون هنوز امید دارم


نظرات شما عزیزان:

بنده ی خدا
ساعت0:38---14 اسفند 1393
ای کاش میشد ریشه ریا رو از بیخ و بن کند...یا حسین

عطر انتظار
ساعت21:18---1 شهريور 1393
سلام علیکم

وبلاگ عطر انتظار افتتاح شده و منتظر حضور سبز شماست ...

اگر با تبادل لینک موافقید لطفا خبرم کنید ..

التماس دعا ...یا مهدی ادرکنی


فرشاد
ساعت21:20---7 مرداد 1393
سلام یا مولا
خوبی عزیزم؟
خیلی دلم هواتو کرده اما تازگیا فهمیدم که باید باهات خداحافظی کنم
آقا من سعی خودمو کردم
خیلی خیلی سعی کردم
اما لیاقت اونیو نداشتم که تو میخواستی
دلم نمیاد باهات خداحافظی کنم چون هنوز امید دارم


منتظر
ساعت10:16---14 بهمن 1392
سلام به همه ی منتظرها من یه مشگل بزرگ توزندگیم دارم برام دعاکنیداگه مشگلم حل بشه تمام اشفتگی هام تمام میشه

عاشق مولا
ساعت10:07---14 بهمن 1392
من یه مشکل خیلی بزرگ توزندگیم دارم ازخداخواستم ازامام زمان هم خواستم ازشما هم میخوام که برام دعاکنید

گل نرگس
ساعت11:36---6 شهريور 1392
يا ابا صالح اقاي نديده ام....كاش بيايي تا معناي واقعي عشق را بفهميم..معلممان باشي..معلم همه درسهايمان..اگر تو معلممان باشي زنگ تفريح هم نميخواهيم.....

پاسخ به شبهات
ساعت9:11---29 مرداد 1392
سلام شما با افتخار لینک شدید..من مطالبتونو خوندم خواهش میکنم شماهم مطالب ابتدای وبلاگمو بخونید بهترین روایات رو در کنار هم جمع آوری کردم ضرر نمیکنید بخونید

kazem
ساعت13:25---16 مرداد 1392
دلها همه بهاران

شد از شمیم باران

مه، رخ نموده امشب

در عید روزه داران

هر كس كه در دعایش

یادی كند ز یاران

شیرین تر از عسل باد

كامش به روزگاران

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک مـــــــاه ی خود را در رمضـــــــــان،

از ایــــــن به بعــــــــــــد هم حفـــــــــــــظ کنیم.
پیشاپیش عید فطر برشما وخانواده محترم مبارک باد


ایمان
ساعت20:50---7 مرداد 1392
سلام نمیدونم منم میتونم عین شما با دل پاک و بی آلایش حرفمو بزنم یا نه؟میتونم درک کنم که همتون خسته شدید و دل شکسته.شاید من خیلی دیر رسیدم به این جمع پاک و تنها.امشب که دارم این مطلب رو مینویسم شب قدر و شهادت امام علی (ع).یه حسی به من میگه که امام زمان هم خودش مظلوم واقع شده.یا ابا صالح المهدی هر کجایی لااقل خودت بیا این جامعه رو درست کن....

m.h
ساعت19:00---7 مرداد 1392
سلام
ضمن تسليت بمناسبت فرارسيدن شهادت حضرت مولي‌الموحدين اميرالمؤمنين علي عليه‌السلام
و ماذا يقول الناس في مدح من أتت مدائحه الغـراء فـي محــكم الـذكر
چه مي‌توان گفت در مدح شخصيتي كه مدح و منقبت بلندش در قرآن كريم آمده است. سكوت معني‌دار فصحا و بلغا و علما و حكما و عرفا و اولياء از ذكر مناقب امام امير المؤمنين عليه السلام برادر رسول خدا، همسر فاطمه زهرا، داناترين مردم، كسي كه در خداشناسي و عبادت پس از پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله برترين شخصيت است، گوياتر از مديحت‌سرايي و ذكر فضائل و مناقب و مراتب رفيع و مقامات والا و حضور شكوهمند او در صحنه‌هاي مختلف و معجزات آشكار و عجائب زندگي اوست.
از اين رو اعتراف به عجز در پيشگاه مقدس و با عظمت آن حضرت براي همگان بهتر است. سَروري كه رسول خدا صلي الله عليه و آله در خطابي درباره‌اش فرمود: اگر انسان‌ها نويسنده و پريان حسابگر شوند، نمي‌توانند فضائلت را بنگارند.
اميرالمؤمنين عليه السلام شخصيتي است كه خداوند متعال فضائلي غير قابل شمارش برايش قرار داد. فرزانه‌اي كه پروردگار سبحان در شب معراج با پيامبرش با صداي دلرباي حضرت علي عليه السلام تكلم كرد.
همو كه بعضي اصحاب در فراواني فضائلش گفته‌اند: علي سوابق درخشاني دارد كه اگر سابقه‌اي از آن را بين همه آفريدگان توزيع كنند همه به خير مي‌رسند.
آن حضرت، بزرگترين نشانه خداي متعال و علم و قدرت و سائر صفات برجسته اوست و در عالم امكان مانندي جز پسر عمش رسول خدا صلي الله عليه و آله و سلم ندارد. همو كه حضرت رسول صلي الله عليه و آله حامي بي‌نظير او بود. آن سَرور اسوه جانفشاني و در نصرت حق و اقامه عدل، يگانه و در اعلاء كلمهالله فوق العاده بود. با ضعفا ترّحم و با فقرا مواساتي عظيم داشت. از خداي متعال خوفي فراوان بر دل داشت. و افصح و ابلغ همگان بود و در خوراك و پوشاك و در تمامي احوال و افعال با عظمت بود.
بلند مرتبه است خداي علي مرتبه عظيم، آفريننده چنين انساني و وديعت گذارنده اين عظمت‌ها و كمالات در اين آفريننده.
التماس دعا


نیکا
ساعت22:14---27 تير 1392
چشم انتظاری حسِ بدیست !

وقتی آنرا که چشم به راهش دوختی،

هنوز نمی داند؛

ثانیه های بی او

چه اندازه درد دارند


زهرا
ساعت11:28---22 تير 1392
بسم الرب لمهدی

✿★عطریاس✿★
ساعت10:41---23 خرداد 1392
عصر یک جمعهء دلگیر، دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟چرا آب به گلدان نرسیده است؟چرا لحظهء باران نرسیده است؟ وهر کس که در این خشکی دوران به لبش جان نرسیده است، به ایمان نرسیده است و غم عشق به پایان نرسیده است. بگو حافظ دلخسته زشیراز بیاید بنویسد که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟دل عشق ترک خورد، گل زخم نمک خورد، زمین مرد، زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد،فقط برد، زمین مرد، زمین مرد ،خداوند گواه است،دلم چشم به راه است، و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است و همین آه خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی.عصر این جمعه دلگیر وجود تو کنار دل هر بیدل آشفته شود حس، تو کجایی گل نرگس؟به خدا آه نفس های غریب تو که آغشته به حزنی است زجنس غم و ماتم، زده آتش به دل عالم و آدم مگر این روز و شب رنگ شفق یافته در سوگ کدامین غم عظمی به تنت رخت عزا کرده ای؟ ای عشق مجسم! که به جای نم شبنم بچکد خون جگر دم به دم از عمق نگاهت. نکند باز شده ماه محرم که چنین می زند آتش به دل فاطمه آهت به فدای نخ آن شال سیاهت به فدای رخت ای ماه! بیا صاحب این بیرق و این پرچم و این مجلس و این روضه و این بزم توئی ،آجرک الله!عزیز دو جهان یوسف در چاه ،دلم سوخته از آه نفس های غریبت دل من بال کبوتر شده خاکستر پرپرشده، همراه نسیم سحری روی پر فطرس معراج نفس گشته هوایی و سپس رفته به اقلیم رهایی، به همان صحن و سرایی که شما زائر آنی و خلاصه شود آیا که مرا نیز به همراه خودت زیر رکابت ببری تا بشوم کرب و بلایی، به خدا در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد ،نگهم خواب ندارد، قلمم گوشه دفتر غزل ناب ندارد، شب من روزن مهتاب ندارد، همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق بیچارهء دلدادهء دلسوخته ارباب ندارد...تو کجایی؟ تو کجایی شده ام باز هوایی،شده ام باز هوایی...

محمد
ساعت16:32---30 فروردين 1392
سلام-حاجی ما دوست داریم با شما تبادل لینک داشته باشیم.(مارو لینک کن حاجی)

سقای بی دست
ساعت21:15---10 فروردين 1392
سالهاست منتظر سیصد و اندی مرد است
آنقدر مرد نشدیم که یارش باشیم
وقتی آمد خبر رفتن مارا بدهید
به گمانم قرار نیست که یارش باشیم


محفل عشاق العباس(ع)بروجرد
ساعت21:26---21 اسفند 1391
خداکمد که مراباخدا کنی اقا
زقید وبند معاصی رهاکنی اقا
دعای من به در بسته میخورد ای کاش
خودت برای ظهورت دعاکنی اقا


یه منتظر
ساعت17:03---16 اسفند 1391
عالی بود .مر30

مولایی
ساعت18:38---15 اسفند 1391
السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه

آقای من در جمکرانت چه بر سر دل ریشم آمد که ریشتر از همیشه در غلیان عشقت می سوزد و از آن روز دلتنگی رهایم نمی سازد؟

دلم تنگت است تنگ تر از همیشه
غمت زیباست اما ذره ذره شمع وجود را آب می سازد
تنها خواسته ام از شما این است که لحظه ی مرگم به بالینم بیایی ای یوسف زهرا
اللهم عجل لولیک الفرج


زهرای دلشکسته
ساعت14:58---9 بهمن 1391
ای گل نرگس در انتظار روی ماهت هستم هر جمعه بس است غم ناله هجران کی میایی

زهرای دلشکسته
ساعت14:51---9 بهمن 1391
سلام اقا 40روز عهد خوندم نیومدی بازم میخونم مطمئنم که میایی

sabaa
ساعت22:36---7 بهمن 1391
دلم می خواهد برایت عاشقانه بنویسم : می خواهم از آمدنت بگویم .. از رسیدنت ... از پایان شب های بلند غیبتت .... ماه ربیع آمده عشق من : آرزو می کنم روزی بیایی و در حضورت برایت جشن آغاز امامت بگیرم مولاجان ... بیا ببین : هنوز که نیامده ای ، بزمی عاشقانه آراسته ام برایت تا قدم بر خانه ام بگزاری و کلبه ام را به نور وجودت مُنور کنی عزیز ... در بالای مجلس برایت جایگاهی تدارک دیده ام که همیشه به یادت خالی می ماند ! راستی چرا نمی آیی ؟ میهمانانم هر سال در جشن امامتت سراغت را از من می گیرند که آقایم کجاست ؟ چرا دیر کرده ! چرا به میهمانی خودش نرسیده ؟! ... نمی دانم جانِ مهدی : جوابشان را چه بگویم ؟ اما با لبخندی به یاد آمدنت به آنها می گویم در راه است :.... آقایم در راه مانده ، میرسد .. ! بیا ببین آقاجان : برای هدیه به میهمانان مجلست از جمکرانت - نقش - خانه ات را آورده ام تا با دیدن خانه ی آسمانی ات به یادشان بماند که برای آمدنت دعای فرج بخوانند... اگر شد به میهمانی ام بیا مولاجان :‌ قول رسیدنت را داده ام .. لااقل سَری به بزم عاشقانه ام بزن مولاجان : شادمانه هایم برایت دلتنگ اند ..



سما
ساعت15:44---1 بهمن 1391
سلام دوستم.وبلاگت خیلی خوبه.انشاا... خودش دستت رو بگیره.
هرجمعه گویند به امید ظهورش صلوات||||کاش این جمعه بگویند به تبریک حضورش صلوات..


مشکات
ساعت11:36---27 دی 1391
یا صاحب الزمان قشنگترین نگاهم را برای دیدارشما کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود منتظردیدارشما هستم.
برای سلامتی آقا امام زمان (عج)صلوات};-};-


زهراي دلشكسته
ساعت22:00---24 دی 1391
بسم الرب المهدي سلام اقا خيلي دلم گرفته پس چرا نمي ايي ؟؟؟؟**

مرضیه
ساعت10:00---16 آذر 1391


شاخه طوبی
ساعت11:04---10 آذر 1391
باسلام خدا قوت وبلاگ خوبی است
برای اولین بار آن را دیدم وبلاگ شاخه طوبی در زمینه شرح آثار حضرت علامه خسن زاده آملی منتظر نظرات شما ودر صورت تمایل لینک باشماست
در پناه حق


عطرحضور
ساعت19:41---9 آذر 1391
سلام

وبلاگت خیلی قشنگه دوست عزیزم

خوشحالم بهم سر بزنی

منتظرتم[گل][لبخند]


عطرحضور
ساعت19:38---9 آذر 1391
سلام
وبلاگت خیلی قشنگه دوست عزیزم
خوشحالم بهم سر بزنی
منتظرتم[گل][لبخند]


سید مهدی رضوی
ساعت16:22---30 شهريور 1391
با سلام همسنگر گرامی اخیرا در لوکس بلاگ وبلاگ های سیاسی و ضد انقلاب زیاد شده ما بعضی از این وبلاگ ها را معرفی کردیم و تا 48 ساعت فیلتر کردنشون ولی خیلی زیادن و تنهایی نمیشود و وبلاگهای غیر اخلاقی هم از زیاد زیادتر شده!!!!
ما مدیون شهدا هستیم که میگذاریم این وبلاگها مثل ویروس تو دنیای مجازی پخش بشند و انها را ببینیم و معرفی نکنیم چون ما در لوکس بلاگ در صفحه مدیریت خود این پیوندها را مشاهده میکنیم پس باید تمام این وبلاگها را معرفی کنیم و به وضیفه شرعی خود عمل کنیم و صاحبان این وبلاگهای غیر اخلاقی را عاصی نمائیم تا دیگر خسته شوند و وبلاگ غیر اخلاقی درست نکنند.
شما اگر دیده باشید ما در وب خود اولین پستی که داریم پیوندهای مراکز معرفی وبلاگهای متخلف را گذاشتیم و از همه انها بهتر این دو هستند (گره سایبری گرداب)(تخلفات اینترنتی) اگر ممکنه این پست را شما هم بگذارید تا اگر کسی وبلاگ متخلفی را دید معرفی کند یا خود شما مشاهده کردید معرفی کنید بخدا ثواب این کار به نظر من از وبلاگ نویسی بیشتره
این کامنت را به دوستان فعال خود در لوکس بلاگ بفرست تا همه دوستان ولایت مدار کاری کنند بخدا خیلی ثواب داره ما تنها نمی توانیم پس همه باید کاری کنیم.
منتظر جواب شما هستم
یا حق


یامهدی
ساعت17:06---28 شهريور 1391
گفتم شبی به مهدی اذن نگاه خواهم
گفتامن هم ازتوترک گناه خواهم
برای سلامتیش صلوات


تنها گناهکار
ساعت17:01---28 شهريور 1391
سلام آقاجون خیلی حرفادارم باهت من شرمندتم خدا،خودت،خودم میدونیم.منظورم چیه منوببخش فرزنده زهرادیگه نمیتونم به قران قسم بگوچکارکنم تکلیفم چیه؟منتظرجوابتم توروبجان مادرت زهرا کمکم کن ببخش منتظرجوابم

asra
ساعت12:28---20 شهريور 1391
با سلام وبت عالی بود و خیلی تاثیرگذار من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به وبم یه سری بزنی
من گاهی وقتا دلم براش خیلی تنگ میشه گاهی به خدا میگم دیگه تنبیه بسه مهدی رو بهم برگردون اما... دوست دارم موقع ظهورش باشم اما مطمئن نیستم طرفش هستم یا نیستم!!!!کاش بد...کاش میشد صداشو بشنوم...کاش میدیدمش...کاش ازم راضی بود...کاش هروقت نامه اعمالم میخوند لبخند میزد...دلم میخواد فقط یه بار رو سرم دست بکشه...


محمد صالح
ساعت12:50---14 شهريور 1391
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری
من وبلاگ تو لینک کردم

شما هم با نام صالحین مهدی منو لینک کنید ممنون


محمدی
ساعت19:43---19 مرداد 1391
دوست عزیز لینکت کردم.
http://parastoosoheyli.persianblog.ir/اینم ادرس وبم
اسمش وبزاردوست مهربون


مهسا
ساعت23:57---13 مرداد 1391
سلام
وبلاگ زیبایی دارید به دلم نشست
منم وبلاگی باهمین مضمون دارم
خوشحال میشم به منم سر بزنید واگه مایل به تبادل لینک بودید،خبرم کنید
یا علی


زهرا
ساعت0:20---11 مرداد 1391
بعد این پستایی با این عنوان میزارم و عقایدی که
درظاهر عقیده ی برادرای اهل سنته ولی
در واقع اعتقادات فرقه ضاله وهابیت هستش که
به مرور تو ذهن خیلیا جا باز کرده.
از همه ی اونای که به وبلاگ ما سرزدن می خواهیم
دنبال این پست رو بگیرن و این مطالب رو در جهت
رضای الهی نشر بدن.
هم تو وبلاگ های خودشون وهم هر طریقی که امکانش رو دارن.
اجرتون با خانم فاطمه زهرا (س) انشاالله



ترانه
ساعت5:17---10 مرداد 1391
سایت خیلی زیبایی دارید.ممنونم از تلاش همتتون اما همیشه جای ی چیز خالیه......

مظهر ایمان
ساعت23:36---1 مرداد 1391
سلام.حتما همینطوره.
محتاج دعاییم.
یا حق.


نسیم
ساعت12:34---1 مرداد 1391
سلام

یه کلیپ دیدم که کار وبلاگ شما بود

میخواستم سوال کنم کامل سخنرانی استاد در دسترستون هست یا نه؟

ممنون میشم اگه هست لینک دانلود کاملشو لطف بفرمایید



http://www.aparat.com/v/2f948d4ae87c038e1d1c2b00dcf2c22b 248878





منتظر جوابتون هستم

ممنونپاسخ:سلام لطف کنید بگید کدوم سخنرانی رو نگاه کردید تا من لینک دانلود کامل سخنرانی رو برای شما ارسال کنم التمـــــــاس دعا


مظهر ایمان
ساعت19:33---31 تير 1391
سلام..
ممنون که به وبلاگم سر زدید.
اومدن ماه استغفار و رحمت بر شما مبارک.
وبلاگ شما هم رنگ و بوی امام زمانی به خودش گرفته.یادتون نره.دعا برای ظهور آقا.
من شمارو لینک میکنم.شما هم با اسم مظهر ایمان اگه دوست داشتید لینک کنید منو.
التماس دعا.
در پناه حق.
یا حق.


مشکات
ساعت15:11---30 تير 1391
سلام :
اپم با
می دونی فقر یعنی چی؟!
منتظر نظرات شما هستم[گل]
التماس دعای فرج


فردادآزادانديش
ساعت6:30---27 تير 1391
وبسايت ارزشمندي ست موفق باشيد

مشکات"حامیان جنبش مصاف"
ساعت20:21---24 تير 1391
لطف خدا به مردم دنيا ارائه شد يكباره شوره زار زمين باغ لاله شد

پس كوچه هاي خاكي مشهد پر از شعف خورشيد شهر خامنه هفتاد و دو ساله شد

ميلاد باسعادت سلاله حضرت زهرا(س)،نائب حضرت بقيه الله الاعظم،ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) بر همه مسلمانان مباركباد

اللهم عجل لوليك الفرج


مشکات"حامیان جنبش مصاف"
ساعت13:44---24 تير 1391
لطف خدا به مردم دنيا ارائه شد يكباره شوره زار زمين باغ لاله شد

پس كوچه هاي خاكي مشهد پر از شعف خورشيد شهر خامنه هفتاد و دو ساله شد

ميلاد باسعادت سلاله حضرت زهرا(س)،نائب حضرت بقيه الله الاعظم،ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) بر همه مسلمانان مباركباد

اللهم عجل لوليك الفرج

اپم[گل]


http://www.loloaman77.blogfa.com
ساعت2:51---17 تير 1391
خطی کشید روی تمام سوال ها

تعریف ها معادله ها احتمال ها

خطی کشید روی تساوی عقل و عشق

خطی دگر به قائده ها و مثال ها

خطی دگر کشید به قانون خویشتن

قانون لحظه ها و زمان ها و سال ها

از خود کشید دست و به خود نیز خط کشید

خطی به روی دفتر خط ها و خال ها

خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد

با عشق ممکن است تمام محال ها
فاضل نظری
مشاوره سنگ صبور سعا


مشکات"حامیان جنبش مصاف"
ساعت16:40---26 خرداد 1391
آقاترین!

سکوت مرا غرق نورکن!

ما را قرین منت و لطف حضور کن!

وقتی گناه کنج دلم سبز می شود!

آقا شما شفاعت این ناصبور کن!

می ترسم از شبی که به دجال رو کنم!

آقا تو را قسم به شهیدان ظهور کن!

سلام:

آپم . نظر یادتون نره

[گل]


ارشیا
ساعت19:39---20 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری

به وبلاگ منم سر بزن خوشحال میشم


بی ادعا...
ساعت15:20---29 ارديبهشت 1391
سلام
لوگوی شما در وب من قرار گرفت...
دوست داشتید لوگوی ما رو قرار بدید.
یا علی


مصطفی
ساعت23:46---27 ارديبهشت 1391
اقا می دونم اصلا نباید اجازه گستاخی به خودم بدم ولی اقا می زاری سرم و روی زانوهات بزارم و به حال خودم گریه کنم...



نیکا
ساعت0:48---11 ارديبهشت 1391
یا مهدی ای آرام دلهای پریشان
ای نام تو میزانترین تفسیر قرآن
ای رمز و راز کهکشانها در نگاهت
قالیچه بال ملائک فرش راهت
ای تک سوار بی بدیل ملک سرمد
ای منجی عالم قائم آل محمد
درویشم و دل ریشم از درد فراغت
عمری نشستم بر گلیم اشتیاقت
از پشت بغض ابرها آه ای ابرمرد
روزی قدم بر چشم ما بگذار و برگرد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته، ،
برچسب‌ها: دلنوشته, انتظار,
[ جمعه 4 آذر 1398 ] [ 10:51 ] [ علیرضا پورمسعود ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد بر شوره زار دل ها باران نخواهد آمد شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما جایی که سفره خالیست ایمان نخواهد آمد رفتی کلاس اول این جمله را عوض کن آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد... اللهم عجل لولیک الفرج علیرضا پورمسعود
نويسندگان
آخرين مطالب
برچسب‌ ها
هفته دوم بهمن 1392 هفته سوم بهمن 1392 هفته دوم دی 1392 هفته چهارم دی 1392 هفته دوم بهمن 1392 هفته سوم بهمن 1392 هفته سوم دی 1392 هفته دوم بهمن 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته سوم بهمن 1391 هفته چهارم دی 1391 هفته اول بهمن 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته سوم بهمن 1391 هفته دوم دی 1391 هفته دوم بهمن 1391 هفته چهارم دی 1391 هفته دوم دی 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته اول بهمن 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته سوم بهمن 1391 هفته سوم دی 1391 هفته دوم دی 1391 هفته چهارم بهمن 1391 هفته سوم بهمن 1391 هفته دوم بهمن 1391 هفته اول بهمن 1391 هفته چهارم دی 1391 هفته سوم دی 1391 هفته دوم دی 1391 هفته سوم بهمن 1391 هفته دوم بهمن 1391 هفته اول بهمن 1391 هفته چهارم دی 1391 هفته سوم دی 1391 هفته دوم دی 1391 هفته چهارم بهمن 1390 هفته سوم بهمن 1390 هفته دوم بهمن 1390 هفته سوم دی 1390 هفته دوم بهمن 1390 هفته دوم بهمن 1390 هفته سوم دی 1390 هفته چهارم بهمن 1390 هفته سوم بهمن 1390 هفته دوم بهمن 1390
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 10478
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 153
تعداد آنلاین : 1

انتظار
کد لوگوی انتظار
بيداري انديشه
کسی واسه عاشقی